برنامه استراتژیک بازارگرا بانک اقتصاد نوین
برنامه استراتژیک بازارگرا
مورد بررسی بانک اقتصاد نوین
این تحقیق ارائه برنامه استراتژیک بازارگرا در بانک اقتصاد نوین می باشد. فایل مورد نظر در قالب پروژه کلاسی و ارائه سمینار در رشته های گوناگون مدیریت، حسابداری و مالی به ویژه مدیریت گرایش های استراتژیک کاربرد دارد و دانشجو جهت پروژه کلاسی دروس و درس سمینار جهت اخذ نمره و امتیاز ارائه دهد. این فایل در قالب ورد و پی دی اف در 21 صفحه شامل تیترهای زیر است :
فصل اول: معرفی بازاریابی و کار انجام شده
فصل دوم: وضعیت کنونی بازار، داده های مناسب از بازار، کالا و خدمات
فصل سوم: تجزیه و تحلیل فرصت ها، تهدیدها، نقاط قوت و ضعف SWOT
فصل چهارم: اهداف
فصل پنجم: خطمشی ها و استراتژی ها
فصل ششم: برنامه عملی جهت رسیدن به استراتژی ها، اهداف و برنامه عملیاتی
فصل هفتم: پیش بینی سود و زیان
فصل هشتم: کنترل و نحوه اجرای خوب برنامه ها
منابع

دیدگاهی بنویسید